Všeobecné obchodné podmienky HERBAALKO SK (ďalej len „VOP“)

Web stránka www.herbaako.sk je primárne určená užívateľom starším ako 18 rokov. 

  • Predávajúci: Viera Beňovičová – HERBAALKO SK

    Sídlo: Hodžova 2266/1, 90072 Miloslavov (idem nahlásiť zmenu adresy aj OP)
    IČO: 51694913
    DIČ: 1043468965
    Bankové spojenie : FIO banka
    IBAN: SK6283300000002601517637
    BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
    Telefónne číslo: +421910799311
    E-mailová adresa: info@herbaalkosk

(ďalej len „Prevádzkovateľ internetového obchodu“ / „Predávajúci“)

  • Kupujúci: 

    1. Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý Predávajúci ponúka. Podmienkou pre nákup na stránke www.herbaalkosk.sk je 18 rokov veku života. Návštevníci stránky, ktorí nedosiahli vek 18 rokov nie sú oprávnení nakupovať na tejto stránke.
    2. Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej Predávajúci zaobstaral tovar, ktorý má zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.
    3. Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva Kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
    4. Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok

I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

VOP upravujú práva a povinnosti Zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorej predmetom je predaj a kúpa tovaru prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu Predávajúceho (webové sídlo Predávajúceho).

Zaslaním objednávky Kupujúci vyjadruje svoj súhlas s  VOP v celom rozsahu.

II. OBJEDNÁVANIE A NÁKUP TOVARU

2.1 Tovar môže Kupujúci objednávať nasledovne:
a) prostredníctvom nákupného košíka na web-stránkach predávajúceho. Celým procesom od nákupu cez rgistráciu až po dokončenie objednávky vás prevedie sprievodca krok za krokom. 

b) po odoslaní objednávky Vám bude zároveň odoslané e-mailom jej potvrdenie. V prípade, že v tomto potvrdení nájdete nejaké nezrovnalosti okamžite nás skontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Kontaktné informácie sú uvedené v sekcií Kontaktujte nás. 

c) telefonicky objednávka zadaná Kupujúcim prostredníctvom telefonického kontaktu s Predávajúcim, ktorá obsahuje informácie o kupujúcom, objednanom tovare z ponuky elektronického obchodu predávajúceho a celkovej cene tohto tovaru. 

2.2 Odoslaním objednávky sa Kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
2.3 Odoslanú objednávku potvrdí Predávajúci do 24 hodín emailom a zároveň oznámi kupujúcemu dostupnosť a termín dodania tovaru. Všetky potvrdené objednávky sú záväzné!
2.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.
2.5 Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho je možné do 24 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť  telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí Predávajúci Kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, Predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.
2.6 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade:

  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva 
  • ak sa nemôže skontaktovať s Kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, …).

3. CENY

3.1 Základné ceny tovarov sú uvádzané vrátane DPH.
3.2 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si Kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

4. PLATBY

4.1 Platiť za tovar môže Kupujúci na dobierku alebo prevodom na účet predávajúceho na základe proforma (zálohovej) faktúry. Na základe odoslanej objednávky vystaví predávajúci proforma (zálohovú) faktúru, ktorú pošle spolu s potvrdením objednávky e-mailom. Túto platbu môže Kupujúci uskutočniť nasledovne:
a) prevodným príkazom zo svojho účtu,
b) priamym vkladom v hotovosti na účet predávajúceho,

c) hotovosťou pri osbnom odbere
4.2  Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom.

5. DODACIE PODMIENKY

5.1 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 8 pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 14 dní alebo po dohode s Kupujúcim sa môže predĺžiť. O dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky.
5.2 Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.

5.3 Snažíme sa o individuálny prístup a po vzájomnej dohode je možný termín dodania tovaru upraviť.

6. DORUČENIE TOVARU

6.1 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si Kupujúci vyberie z ponúkaných možností v objednávke:
a) kuriérskou službou,
b) Slovenskou poštou.
6.2 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
6.3 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
6.4 Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list.
6.5 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie Kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý Kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.

6.6 Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

7. VRÁTENIE TOVARU

7.1 Tovar na vrátenie musí byť:,
a) nepoškodený,
b) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie, faktúry …),
c) vrátane priloženého dokladu o kúpe.
7.2 Ak sa Kupujúci rozhodne vrátiť tovar podľa Článku II bod 2.5 týchto Obchodných podmienok, je povinný:
a) kontaktovať predávajúceho so žiadosťou o odstúpenie od vybavenej objednávky, uviesť číslo objednávky (variabilný symbol), dátum kúpy a číslo svojho účtu pre vrátenie peňazí,
b) zaslať tovar späť na adresu predávajúceho – tovar  odporúčame poslať doporučene, poistený, vhodne zabalený, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu (rozbitiu)

c) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie, …).

d) Predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie počas prepravy

7.3 Podmienky pre vrátenie tovaru:

  • tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov, 
  • tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený 
  • tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania 

7.4 Po splnení podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Obchodných podmienok a po obdržaní vráteného tovaru je Predávajúci povinný:
a) prevziať tovar naspäť,
b) vrátiť kupujúcemu v lehote najneskôr 15 dní odo dňa odstúpenia od vybavenej objednávky celú cenu zaplatenú za tovar, okrem poplatku za dopravu.
7.5 V prípade nesplnenia niektorej z podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Obchodných podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od vybavenej objednávky a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho naspäť.

8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

8.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

8.2. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu odoslaním elektronickej objednávky, telefonickej a osobnej objednávky Kupujúcim.

8.3 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien. Kúpna cena je vždy potvrdená v okamihu upresnenia objednávky predávajúcim.

8.4. Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto VOP prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

V Bratislave, dňa : 01.10.2020